WEKO3
アイテム
Effective Utilization of AI Tools in University English Education: A Practical Study of Claude-Based Writing Instruction Models Tailored to Learners' Proficiency Levels
https://daiichi-koudai.repo.nii.ac.jp/records/2000236
https://daiichi-koudai.repo.nii.ac.jp/records/2000236779799ed-900e-4485-a1bc-26cdf6b33867
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文/Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2025-06-30 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | Effective Utilization of AI Tools in University English Education: A Practical Study of Claude-Based Writing Instruction Models Tailored to Learners' Proficiency Levels | |||||||
言語 | en | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | eng | |||||||
キーワード | ||||||||
言語 | en | |||||||
主題 | Generative AI, English writing instruction, Scaffolding, Zone of Proximal Development | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
著者 |
ケラウェイ,宏子
× ケラウェイ,宏子
|
|||||||
著者(英) | ||||||||
姓名 | Kellaway,Hiroko | |||||||
bibliographic_information |
第一工科大学研究報告 号 第37号, p. 81-96, 発行日 2025-05 |
|||||||
公開者・出版者 | ||||||||
出版者 | 第一工科大学 | |||||||
言語 | ja | |||||||
公開者ヨミ | ||||||||
ダイイチ コウカ ダイガク | ||||||||
公開者別名 | ||||||||
en | ||||||||
Daiichi Institute of Technology | ||||||||
item_5_source_id_8 | ||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||
収録物識別子 | 2436-9276 |